wtorek, 2 czerwca 2015

Podsumowanie miesiąca - maj + informacja


^ wybaczcie, że bez zdjęcia moich książek, ale głupi komputer nie odczytuje mi karty :)))))))))


Hejo ludzie, zdaje sobie sprawę, że dawno mnie tu nie było i mam nadzieję, że choć trochę się stęskniliście. Sytuacja wygląda tak, że nie dawno miałam testy kompetencji = nauka oraz 17 czerwca jest wystawianie ocen, więc muszę się spiąć z poprawianiem = nauka. Albo nie miałam ochoty albo czasu czytać i stanęłam w połowie Angelfall, więc nie wiem kiedy pojawi się recenzja. Na szczęście od czwartku do niedzieli mam wolne, więc będę mogła trochę po nadrabiać posty typu wszelakie TAGi itd. Jak skończę pisać te post to będę musiała się uczyć na chemię, dlatego bardzo nie chcę go kończyć no, ale przejdźmy do podsumowania.


Wzbogaciłam się o: 3 książki
1. Harry Potter i Insygnia Śmierci J. K. Rowling
2. Niezwykła historia Marvel Comics Sean Howe
3. Kolorowy trening antystresowy. Esy-floresy Praca zbiorowa (to właściwie nie jest książka, ale co tam)

Przeczytałam: 2 książki
1. Misja 100 Kass Morgan (do końca, czyli 152 str.)
2. Eleonora i Park Rainbow Rowell
+ 138 stron Angelfall Susan Ee
+ 24 strony Ukąszenia pająka Jennifer Estep

Razem ok.: 654 strony
Około 22 strony dziennie.

Dodałam: 4 posty
1. 2 recenzje
2. 1 post dotyczący postaci miesiąca
3. 1 podsumowanie miesiąca

A jak wam mina maj? Mieliście więcej czasu na czytanie? :)
+ Jutro postaram się dodać post dotyczący postaci miesiąca :)

EDIT: Zapominałam napisać, że kolorowy trening antystresowy nie wszedłby w moje posiadanie gdyby nie wygrana w konkursie u Bookcase Monster, jeszcze raz dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Och tak...Koniec roku daje sie we znaki :)))
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maj to zdecydowanie nie był mój miesiąc. Koniec roku i masa nauki równa się brak czasu na cokolwiek. Dlatego już odliczam dni do wakacji, nadrobię czytanie przez te dwa miesiące ;)
    No i gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w planach sprawić sobie kolorowy trening antystresowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dużo nauki, więc znam ten ból :< Gratuluję wygranej w konkursie ^^

    Pozdrawiam
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że muszę w końcu zdobyć piątą część HP...
    A Misja 100... Po serialu mam ochotę na książkę :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo za tego posta!! Nie miałam pojęcia, że jest książka o Marvel Comics! Dzięki! ♥♥♥
    laomedea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń