niedziela, 1 lutego 2015

Nadchodzi Zima: TAG Książkowy



Do TAGu zostałam nominowana przez Roberta z Czytanie moim tlenem. Dziękuję!

No to zaczynajmy!




1. ŚNIEG - Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się 
piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłem zdanie podczas czytania to...




Zdecydowanie Poradnik pozytywnego myślenia. Na początku myślałam, że to fajna książka i naprawdę ją lubiłam, ale jak doszłam do dwusetnej strony to dalej przebrnąć nie mogę. Strasznie mnie nudzi. 










2. BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...


Hmm... myślę, że byłoby to Gwiazd Naszych Wina lub Więzień Labiryntu.









3. ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...


Sporo tego, ale chyba na chwilę obecną najbardziej chciałabym dostać Urodzona bogini cz. 1, Miasto zagubionych dusz, Pamiętniki wampirów: Przebudzenie albo Mechaniczny anioł :)

4. ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...


Tutaj mogę wsadzić niedawno przeczytaną Alicję i Lustro Zombi, Pocałunek Gwen Frost i Winę Gwen Frost, ale Robert zaciekawił mnie tym Angelfall, więc będę musiała po to sięgnąć ;) 











5. JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałem będąc dzieckiem to... 

Nie jestem jedną z tych osób, którym w dzieciństwie czytano bajki na dobranoc, wolałam kołysanki. Nie mam takiej książki, którą uwielbiałam będąc dzieckiem ;-; 

6. HERBATA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...


Myślę, że to będzie Zmierzch. To właśnie dzięki tej książce zachorowałam na książkoholizm w wieku dwunastu lat :D 











Ja nie nominuję nikogo, a zarazem wszystkich :D Każdy kto ma ochotę może zrobić ten TAG :)
*zdjęcie u góry robione jest przeze mnie z mojego okna :D

2 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad "Poradnikiem...". Może niedługo sięgnę po tę książkę ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja słyszałam, że poradnik jest dobry... hm.. może napiszesz jego recenzję? Chciałabym poznać twoją opinię na jego temat.
    Ah, do Zmierzchu nadal się przymierzam i w tym roku na pewno go przeczytam ("zaleta" tego, że najpierw się obejrzało film i ma się do niego niechęć)

    Może też zrobię ten tag u siebie :)
    http://z-ksiazka-przez-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń