środa, 1 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca - marzec



Ten miesiąc był dobry! Jestem zadowolona ze statystyk :D

Ps. Na zdjęciu brakuje "Miasta szkła", gdyż tą książkę pożyczyłam przyjaciółce.

Wzbogaciłam się o: 13 książek
1. Dary Anioła: Miasto kości Cassandra Clare
2. Dary Anioła: Miasto popiołów Cassandra Clare
3. Dary Anioła: Miasto szkła Cassandra Clare
4. Dary Anioła: Miasto upadłych aniołów Cassandra Clare
5. Dary Anioła: Miasto zagubionych dusz Cassandra Clare
6. Dary Anioła: Miasto niebiańskiego ognia Cassandra Clare
7. Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa C. S. Lewis
8. Opowieści z Narnii: Książę Kaspian C. S. Lewis
9. Opowieści z Narnii: Podróż "Wędrowca do Świtu" C. S. Lewis
10. Opowieści z Narnii: Srebrne krzesło C. S. Lewis
11. Opowieści z Narnii: Koń i jego chłopiec C. S. Lewis
12. Opowieści z Narnii: Siostrzeniec Czarodzieja C. S. Lewis
13. Opowieści z Narnii: Ostatnia bitwa C. S. Lewis

Przeczytałam: 3 książki
1. Miasto upadłych aniołów Cassandra Clare
2. Wybrani C. J. Daugherty
3. Poradnik pozytywnego myślenia Mtthew Quick (116 stron)
+ 80 stron Więzienia Labiryntu James Dashner
+ 85 stron Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman
+ 138 stron Miasta zagubionych dusz Cassandra Clare
+ 57 stron Zbuntownej Veronica Roth 

Razem ok.: 1364 strony
Około 44 strony dziennie.

Dodałam: 8 postów
1. 3 recenzje książek
2. 2 recenzje filmów
3. 1 LBA
4. 2 Podsumowania tygodnia

Tak jak mówiłam, jestem zadowolona :) A jak wam minął marzec?

5 komentarzy:

  1. Super wynik! Zazdroszczę :D
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje łowów i wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyniku zakupionych książek ♥ U mnie na blogu również pojawiło się podsumowanie :) Zapraszam
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie zakupić Miasto Upadłych aniołów i Miasto zagubionych dusz. Tylko tych brakuje mi do zebrania całych Darów Anioła:(
    Gratuluję wyniku! Ile zapłaciłaś za Opowieści z Narnii? Może też kupię :D

    OdpowiedzUsuń