wtorek, 24 marca 2015

Tydzień z Shinodi #1 (16-22.03.2015)



Wpadłam na pomysł, żeby zacząć robić podsumowanie tygodnia. Pojawiałoby się w każdą niedzielę (z wyjątkiem dnia dzisiejszego). No to bez zbędnych ceregieli, zaczynajmy! :D




Ten tydzień minął mi spokojnie. Przeczytałam AŻ osiem rozdziałów "Zbuntowanej", więc domyślacie się, że recenzja szybko się nie pojawi XD Myślę, że teraz lepszym wyjściem byłoby robienie oddzielnych postów z recenzjami filmów. Co o tym myślicie? Napiszcie w komentarzu :)

Ogromnie się jaram! Czym? No jak to czym?! Zdjęciami z planu "Prób Ognia"! Chcę zwiastun natychmiast!


Umyci trochę dziwnie wyglądają XD

W środę pani Jennifer Estep odpowiedziała na mój tweet! Do tej pory cieszę się jak małe dziecko :D Jennifer Estep napisała m. in. serię "Akademia Mitu", którą wręcz kocham. Recenzję pierwszego tomu znajdziecie tutaj --> "Dotyk Gwen Frost"



Teraz temat, który będzie pojawiał się tylko w Tygodniach z Shinodi, czyli muzyka.
Ostatnio zrobiłam sobie dzień odkryć muzycznych i znalazłam nową miłość, a mianowicie PVRIS!
Grają podobnie do Paramore co bardzo mi się podoba :D




Ostatnia wiadomość jest taka, że trochę przystopowałam z portalami społecznościowymi i na razie korzystam tylko z instagrama i snapchata (moje nazwy znajdziecie w zakładce "Gdzie mnie znajdziecie") :) 


Udanego wieczoru życzę!

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na post.
    Również jestem podekscytowana Próbami ognia i moim zdaniem też wyglądają trochę bardzo dziwnie umyci.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAA! Proby Ognia! <3 Dzieki za info ;D
    (Też mi sie wydaje, ze dziwnie wyglądają umyci xd)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń