środa, 25 lutego 2015

Post informacyjny

Witam was po mojej kilku tygodniowej nieobecności. Do braku jakiegokolwiek postu przez ten czas przyczyniły się cztery czynniki, a mianowicie:
1. Miałam zastój czytelniczy i żadna książka we mnie nie wchodziła. Na szczęście już mi przeszło i zaczęłam czytać "Wybranych". Jak dobrze pójdzie to recenzja pojawi się jeszcze w tym tygodniu.
2. ZNOWU jestem chora. Byłam przez miesiąc, tydzień spokoju i znowu zachorowałam XD
3. Przez to, że jestem chora mam masę do nadrabiania jakbym miała mało lekcji i sprawdzianów normalnie.
4. Leń w dupce. Oczywiście wolałam leżeć w łóżku i oglądać seriale niż dodać coś na bloga.
Jutro postaram się dodać post dotyczący Liebster Blog Award, do której zostałam nominowana przez tommy :)

Teraz kolejna sprawa. Wybiło mi 1068 wyświetleń co by się bez was nie udało. Jest mnóstwo blogów o tej tematyce, a wy zaglądacie akurat na mojego za co bardzo wam dziękuję. Mam już 8 obserwatorów i nie wyobrażacie jak się cieszę, bo dla mnie jeden obserwator to coś super. Gdy wybije 5000 odwiedzin, planuję zrobić coś w stylu Q&A, jeśli oczywiście będziecie czymś takim zainteresowani (napiszcie w komentarzu). 

Przez ostatni czas wzbogaciłam się o właśnie "Wybranych" i "Pamiętniki Wampirów: Przebudzenie, Walka, Szał". Trafiłam na świetną okazję, bo znalazłam trzy tomy "Pamiętników Wampirów" w jednym (480 stron) za jedynie piętnaście złotych! Teraz trochę przystopuję z kupowaniem książek, bo mam już dużo na swojej półce, które czekają na to aż je przeczytam. Zajmę się kupowaniem komiksów! Ostatnio znalazłam "Marvel. Avengers. Encyklopedia postaci" za trzydzieści złotych i się jaram XD Shinodi nerd.


Nie zapomnijcie teraz w komentarzu napisać co sądzicie o tym Q&A!


TAK JEST, W KOŃCU NAPISAŁAM TEN POST!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz